1. Tokyo, 2. Ubik, 3. New York, 4. Gone, 5. All Those Who Just Couldn't Make It, 6. Silent Stones, 7. Why Aren't We Dancing?, 8.The Golden Hour
Refleksyjny tytu³, intryguj±ca ok³adka, logo wydawcy - przede wszystkim jednak osoba kojarzonego z projektem Ab Ovo Jéróme Chassagnarda skutecznie przykuwaj± uwagê choæby i odrobinê zorientowanego mi³o¶nika ³±czenia form konwencjonalnych w niekonwencjonalnie zró¿nicowane faktury brzmieñ przejrzystych. The Prayer Tree to projekt jak¿e inny od muzyki, z któr± do tej pory ³±czony by³ wspó³projektant wydanej nak³adem Ant-Zen przed prawie czterema laty w duecie z Régisem Baillet, udanej kompozycyjnie p³yty "Mouvements", czy pominiêtej nieumy¶lnie - bo widniej±cej w katalogu specjalizuj±cej siê w promowaniu zupe³nie niszowych projektów stajence MEKA jako wydawnictwo zremasterowane - "Le Passage Du Temps".
W kreowaniu struktury bli¿szej duchowej stronie bytu pomaga mu nie rozstaj±cy siê ze swoj± gitar± francuski poeta i pie¶niarz Guillaume Eluerd, który w drodze wyj±tku odstawi³ na czas nagrywania tej¿e p³yty rezonansowe pud³o. Uzbroiwszy siê w kilka zgrabnych przesi±kniêtych refleksj± tekstów, wszed³ do studia, w którym czeka³ ju¿ zawalony setkami kilogramów graj±cego sprzêtu i kilkunastoma pomys³ami Chassagnard. Tutaj zrodzi³a siê idea oddaj±ca nabo¿ny szacunek odwiecznej harmonii miêdzy natur± i technik±, cisz± i zgie³kiem, dobrem i z³em. Tutaj powsta³a p³yta, która mówi nie frustracjom wylewanym w ilo¶ciach gargantuicznych, czy te¿ ideologiom przesi±kniêtym do cna hipokryzj±, g³upot± i zawi¶ci±. The Prayer Tree to projekt, którego muzykê charakteryzuje piêkno prostoty ujête w - byæ mo¿e - nieco skromne, acz dotykaj±ce sfer intymnych instrumentarium (niekoniecznie w pe³ni zelektryfikowane). U zbiegu poezji, kontemplacji i oczyszczenia. Serwujê naprzemiennie z "Heimische Gefilde" Eulberga.