Touch
1996 Ocena:
| | 1. Low Pressure, 2. Embleton Rookery, 3. The Crossroads, 4. River Mara at Dawn, 5. River Mara at Night, 6. A Passing View, 7. Bosque Seco, 8. Sunsets, 9. The Blue Men of the Minch, 10. High Pressure, 11. Gahlitzerstrom, 12. The Forest Path
Chris Watson nagra³ siê ju¿ w swoim ¿yciu niema³o - to by³y dzia³acz Cabaret Voltaire i The Hafler Trio. Od jakiego¶ czasu, nie bez poklasu ¶rodowiska, Watson przesta³ czynnie wydawaæ d¼wiêki, a jedynie je nagrywaæ - podró¿uj±c z aparatur± zasysaj±c± sound po Afryce, Szkocji, Islandii, itp. fantastycznych miejscach. Field recording w jego wykonaniu to celebracja natury, ciszy i spokoju - wraz z przenikaj±cymi przezeñ odg³osami otoczenia. Za materia³ s³u¿± tu Watsonowi gadaj±ce ptaszyle, szum sitowia, wiatr, woda, a tak¿e np. bicie dzwonu czy chrobot kó³ rowerowych. Sednem sprawy jest z³o¿enie tego do kupy, ponak³adanie warstw, i wynikaj±ca z tego mieszanka która w miejskiej d¿ungli brzmi nie mniej dziwnie ni¿ najbardziej eksperymentalna elektronika. Z jednej strony to ambient-perfect, a z drugiej zagadka z przes³aniem 'co jest muzyk± i jak d³ugo bêdziemy mêczyæ laptopy w poszukiwaniu tego, co wci±¿ jest wokó³ nas'. No i dla Toucha to wci±¿ woda na m³yn w ich do¶wiadczalnych szaradach. -- eliks [3 grudnia 2006]
ostatnie recenzje autora: - Artefactum - Foxgloves & Bluebells -- [8 marca 2011] - Killing Joke - Absolute Dissent -- [8 grudnia 2010] - Threshold HouseBoys Choir, The - Form Grows Rampant -- [2 grudnia 2010] - Death in June - Peaceful Snow -- [26 listopada 2010] - Strength Through Joy - The Force of Truth & Lies -- [1 wrze¶nia 2010] wiêcej...
powrót do recenzji » |