1. The Kill, 2. Summertime Is Over, 3. The Deadliest Beat, 4. Little Demon, 5. You Cannot Walk Here, 6. Food for Thoughts, 7. The Garden, 8. One of These Days, 9. Die for Jehovah, 10. The Scream, 11. The Trip, 12. A Good Day
Jeszcze jedna p³yta, której recenzjê 'wciê³o'. Jeszcze jedna p³yta, która do dzi¶ nie zestarza³a siê ani trochê, i która wybija siê na tle dzisiejszych, jak i ówczesnych produkcji. Wiêc jeszcze raz s³ów kilka dla kogo¶, kto jeszcze nie pozna³.
Kim Løhde Petersen i Michael Hillerup nie dzia³ali d³ugo na scenie electro/EBM (1992-1999). Ich dorobek, to kilka maxi-singli, ep'ek z remiksami i tak naprawdê zaledwie dwa 'pe³ne' albumy ("Mindhallucination" i "Assassinate" traktujê jako ca³o¶æ). Zamilkli na wiele lat, dali koncert w 2003 roku, znów znikli, aby pod koniec roku wyst±piæ podczas "12. Elektrisch Festiwal" w Zwickau. Mo¿na siê spodziewaæ, ¿e na tym nie poprzestan± i jak wielu innych wróc± na scenê.
Cofnijmy siê jednak trzyna¶cie lat wstecz, do momentu ukazania siê "Error of Judgement" Jeszcze wówczas dzia³a³o Zoth Ommog, a co niektóre p³yty wówczas wydawane sta³y siê dla mnie 'klasykami'. Nie inaczej jest z "Error of Judgement". Nagrana przy ogromnym wspó³udziale J.-L. de Meyer'a brzmi niczym zapomniany rozdzia³ z historii Frontu 242. Ostro, zsamplowane gitary niczym na "Up Evil", a zarazem bardzo melodyjnie. Wokale - wspania³e, w "The Garden" mamy istny popis. Wokalista Birmingham 6 równie¿ daje radê w "The Deadliest Beat" i "Die for Jehovah". P³yta ta jest pe³na wspania³ych utworów, które porywaj± do tañca - "The Kill", "Summertime Is Over", "The Deadliest Beat", "You Cannot Walk Here", czy tez "Food for Thoughts". Dlaczego dzi¶ nie ma takich nagrañ? Ukazane tu jest idealne po³±czenie rytmów typowo tanecznych i ostrych brzmieñ gitary, fuzja, jakiej chyba nigdy pó¼niej nie do¶wiadczy³em przy innej grupie. Czy to Jean-Luc mia³ taki wp³yw, ¿e z grupy dobrej ("Assassinate" te¿ dzi¶ brzmi nie¼le) Duñczycy stali siê (chocia¿ na chwilê) genialni? Jak tak, to chwa³a i dziêki jemu, niech znów z³±cz± szeregi i nagraj± co¶ w tym stylu. Co¶, co bije na g³owê np. taki "Pulse" F242. Wielka rzecz!