¤ Urceus Exit - Compensation for the Sound of Silence ¤



Artoffact Records 2009

Ocena:
5





1. King, 2. Evenings Rush, 3. Drifting, 4. The Worst That We've Become, 5. Pretend, 6. My Reward, 7. It All Adds Up to Zero, 8. The Road Less Travelled, 9. What Lies Inside, 10. The Mobilization of Blindness, 11. Unbecoming, 12. Compensation for the Sound of Silence


"The Worst That We've Become" zwiastowa³ radykaln± zmianê stylu. Dynamicznie zrytmizowane syntezatorowo-perkusyjne podszycie uzupe³nione p³ynnymi przej¶ciami z melodyjnej zwrotki do refrenu gwarantowa³o udan±, egzystuj±c± w³asnym ¿yciem promocjê w klubach i niezale¿nych e-zinach. Wygl±da na to, ¿e siê powiod³o. Je¶li dodaæ do tego zakrojon± na szerok± skalê dystrybucjê w sieci (trzy wersje: dwie elektroniczne [m.in. iTunes] i tradycyjny 'portfel') z dostêpno¶ci± równie¿ nie powinno byæ wiêkszych problemów - tym bardziej, ¿e ArtOfFact udostêpnia bezp³atny download (128 kB/s).

Konwencja "Compensation for the Sound of Silence" przypomina po trosze styl Egde of Dawn z debiutanckiej epki "The Flight [Lux]" (kompozycyjnie - nie brzmieniowo), wstêpne za³o¿enia "On This Cold Floor" grupy I, Parasite, czy nawet (ryzykowne powi±zanie, choæ w przypadku "What Lies Inside", czy tytu³owego "Compensation for the Sound of Silence" podstawne) "Pretty Hate Machine" Nine Inch Nails. Generalnie mamy tutaj do czynienia z progresywnym po³±czeniem esencji alternatywnego synthie, zamerykanizowanego future-popu i electro.

Powsta³a p³yta inspiruj±ca pytanie, czy istnieje jeszcze piêkno w 'electro-popowej awangardzie". Czy ci dwaj Kanadyjczycy rzeczywi¶cie wyznaczaj± nowy kanon bryluj±c w strukturach, które inni tylko dotknêli opuszkami palców? Czy znajd± siê tacy, którzy tej d³ubaniny nie polubi±? Mam nadziejê ¿e nie tylko ja, sam jeden jestem pewien, i¿ Richard Duggan z pomoc± Joela Sellena jako jedni z niewielu p³odz± w chwili obecnej dzie³a absolutnie osobne i niepodrabialne, ¿e na ich tle niemal wszyscy konkurenci graj± prawie tak samo, wrêcz trudno przypisywaæ im jakikolwiek styl. Przesadzi³em? A je¶li komu¶ to nie wystarcza zawsze mo¿e siêgn±æ po dysk numer 2, na którym umieszczono alternatywne ods³ony wersji podstawowych.

-- vigoslugbait [1 pa¼dziernika 2009]



ostatnie recenzje autora:
Keluar - Pangua -- [9 grudnia 2015]
Architect • Sonic Area • Hologram_ - We Are the Alchemists -- [9 grudnia 2015]
Covenant – Last Dance -- [12 czerwca 2013]
Slave Republic - Quest for Love -- [17 lutego 2013]
Depeche Mode - Heaven -- [4 lutego 2013]
  wiêcej...



inne recenzje Urceus Exit:
Urceus Exit - Metro -- r@ [27 pa¼dziernika 2005]

powrót do recenzji »


Szukaj:

nowe na stronie:
Decondition ‎&…
Maison Close –…
Nyodene D – Eden…
Consumer Electronics…
Nova - Utopica Musa
SPK - Zamia Lehmanni…
Feanch, Dutour, Lubat…
The Third Eye Foundati…
Dissonant Elephant - 5…
Club Alpino - Woouldy
Club Alpino - Tunga
Roman Wierciñski - We ar…
Jan Grünfeld - Music f…
Simfonica - Song of the…
Roman Catholic Skulls…
Chvad SB - Phenomenali…
Lonsai Maikov - Déce…
Robert Henke w Chorzowie
Dog in the Evening…
Sublamp - Cathedrals o…
wiêcej »

Polecamy: newforces: harsh noise/experimental sound label | wiêcej »

Polecane-satatuhatta: Label focusing on harsh noise and experimental sounds | wiêcej »

polecamy | wiêcej »

© 1996-2024 postindustry.org


wygenerowane w 0.016 s.