1. Disarm, 2. Where's the Fun, 3. Killer, 4. White Shadow, 5. Sweetness in Time, 6. The Difference, 7. Life Is Everywhere, 8. Three Souls, 9. Heart Like a Demon, 10. Fade in Tomorrow, 11. Sleeping Bag, 12. Fire
DK7 jest udzia³em dwóch powa¿nych jegomo¶ciów. Pierwszy z nich: ho³duj±cy minimalom ró¿nej konsystencji Jesper Dahlbäck, drugi z pochodzenia Irlandczyk, Mark O'Sullivan, szef niezale¿nej sztokholmskiej wytwórni King Syndrome Sounds, która pojawi³a siê niejako z konieczno¶ci, skupiaj±c wokó³ siebie projekty jego w³a¶ciciela m.in. The Mighty Quark, Jacuzzi oraz Kram.
"Disarmed" nie pozostawia ¿adnych z³udzeñ. £±czy d¼wiêki wed³ug równie prostej, co misternie wywa¿onej receptury, w oparciu o sample instrumentów szarpanych i zautomatyzowane pêtle. O ile "Disarm", "Sweetness in Time" i "Heart Like a Demon", w których O'Sullivan prowadzi siê prawie jak Chris Isaak - ukazuj± eteryczn± i bardziej finezyjn± stronê projektu, o tyle numerom pokroju "Fade in Tomorrow" i "Sleeping Bag" bli¿ej do konwersji Fixmer/McCarthy, czy Amato/Hervé.
Muzyka inspirowana i inspiruj±ca, subtelna, zwiêz³a i tre¶ciwa, w du¿ym stopniu pozytywna. Bo nie wszystko trzeba utrudniaæ i udziwniaæ ¿eby mog³o byæ piêkne. Kto¶, gdzie¶ nazwa³ "Disarmed" ' eleganck± poptronic±'. Niech tak zostanie.