Alan Wilder koncertowa³ zupe³nie niedawno po Stanach i Europie w towarzystwie Paula Kendalla. Odwiedzi³ tak¿e nasz dziki kraj. Supportowa³o go wiele mniej lub bardziej znanych projektów muzycznych. W¶ród nich by³ i Architect prowadzony nieskrêpowan± rêk± Daniela Myera. A ¿e muzyk to zaradny, wszechstronny, nie stroni±cy od wyzwañ ryzykownych, chwyci³ siê pod boki, zagra³ kilka w³asnych interpretacji szlagierów Depeche Mode (m.in. "Behind the Weel"), przes³a³ pod wskazany przez Wildera adres trzy przygotowane przez siebie wersje "Want" - numeru znanego z wydanej w 1999 roku p³yty "Liquid" i spokojnie czeka³ na ów person reakcje. Tak szybkiej decyzji raczej siê nie spodziewa³.
Meyer - rzecz jasna - oporz±dzi³ siê w swoim stylu serwuj±c nowoczesne transowo dubstepowe aran¿acje, znacznie (niczemu nie ujmuj±c) uatrakcyjniaj±c wizerunek protoplasty, z których najkorzystniej prezentuje siê 'renegade of noise 808 remix'. Co ponadto? Wideoklip (¶redni debiut Dymitra Semenova i Darii Kuzniecowej, która na rzecz multimedialnej wk³adki przygotowa³a seriê koncertowych fotosów) i dodatkowy remiks "Jezebel" - z t± jednak ró¿nic±, i¿ nie autorstwa korpulentnego Niemca, a Ehrona VonAllena, który od wspó³pracy z potomkami Teutonów omieszka nie uciekaæ (m.in. z Rudym Ratzingerem z tytu³u "DJ Dwarf Nine", st±d pewnie perkusyjny uk³ad charakterystyczny dla "Wreath of Barbs"). Warto wspomnieæ, i¿ w ów wersji znalaz³o siê miejsce dla autorki tekstu Diamandy Galás. W didaskaliach ponownie obok Daniela pojawi³o siê do¶æ niespodziewanie nazwisko Dejana Samardzica. Udzia³ w wydarzeniu raczej symboliczny, ograniczaj±cy siê jedynie do kilku drastycznych szarpniêæ strun i uderzeñ w pianino. Jak widaæ móg³ bez uszczerbku oderwaæ siê na chwilê od zawodowych obowi±zków. Nie bola³o.
"Selected Events" to wydarzenie bezprecedensowe - pewnie doczekamy siê wkrótce jakiego¶ rozbudowanego materia³u.
Bez ryzyka. Bezp³atny download. Szczegó³y na recoil.co.uk